مبل بخریم یا استیل یا کلاسیک؟ ! مقایسه انواع مبل

مبل بخریم یا استیل یا کلاسیک؟ ! مقایسه انواع مبل

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

مبل راحتی بخریم یا استیل؟

اگر شما هم از طرفداران مدل مبل کلاسیک یا راحت هستید، می دانید که خرید این نوع مبلمان از این همه طرح و رنگ مختلف کار آسانی نخواهد بود. چون همه سلیقه ای دارند. علاوه بر نوع و سبک دکوراسیون داخلی شما می تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک مبل راحتی یا خانه استیل داشته باشد.

یعنی مبل ها از نظر طرح، ابعاد، مدل و متریال باید طوری انتخاب شوند که با وسایل دیگر و پلان خانه هماهنگی داشته باشند. شما هم باید آن را دوست داشته باشید؛ چون قرار است هر روز چشمانت به آنها بیفتد.

مبلمان معمولا در اتاق نشیمن خانه قرار می گیرند و با دیدن آنها یا استفاده از آنها برای مهمانی و استراحت باید احساس خوشایندی در شما ایجاد کنند.

سوالی که برای بسیاری از مشتریان در مورد انواع مبل کلاسیک یا راحتی پیش می آید خرید مبل راحتی است یا مبل استیل؟ در این زمینه باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

ممکن است قصد خرید مبل را داشته باشید و هنوز در ابتدای راه هستید که مبل راحتی بخرید یا استیل. این سوال به ظاهر کوچک، اگر بررسی نشود، می تواند منجر به تصمیمات اشتباه یا غیراقتصادی شود. دانستن برخی از قوانین ساده انتخاب مبل به شما کمک می کند تا راحت تر و سریع تر تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید تا این نکات مهم را برای شما شرح دهیم.

مبل راحتی چه نوع مبل راحتی است؟
مبل راحتی از دسته مبل هایی هستند که در بازار بسیار محبوب هستند. این مبل ها همگی پارچه ای هستند و اسکلت آن ها زیر این روکش پارچه ای پنهان شده است. فضای نشیمن راحت تری دارند و اغلب برای فضاهای صمیمی و راحت مانند اتاق نشیمن استفاده می شوند.

مبل استیل چه نوع مبلمانی است؟
مبل های استیل بر خلاف مبل های راحتی، سبکی کلاسیک و رسمی دارند. این مبل ها ترکیبی از چوب و پارچه بوده و مدل های پشتی و نشیمنگاهی آن صاف و براق است. در واقع ظاهر و جنس متریال به کار رفته در آنها مهم ترین تفاوت مبل کلاسیک یا راحتی است.

همچنین پشت آن نسبت به مبلمان راحت بلندتر و کشیده تر است. راحتی مبل های استیل به راحتی مبل ها نیست و بیشتر در فضاهای رسمی و مهمانی ها استفاده می شود.

انواع مبل (+17 مدل مختلف و جدید) قیمت> مشخصات> عکس
در نظر داشته باشید که اگرچه مبل های استیل بسیار شیک تر از مبل های راحتی هستند، اما در انتخاب مبل کلاسیک یا راحتی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر مبل استیل تنها انتخاب شما باشد، هزینه شما به دلیل هر دوی شما خواهد بود. انتخاب و دید وسایلی که باید در کنار این نوع مبل قرار گیرند افزایش می یابد. در صورت تمایل به خرید و مشاهده محصولات مبلمان کلاسیک می توانید به دسته بندی مبل کلاسیک ایتالیایی مراجعه نمایید.

زیرا می توانید از هر وسیله فانتزی و ارزانی در کنار مبلمان راحتی استفاده کنید اما در کنار مبل های استیل وسایلی مانند فرش، پرده، مجسمه و ... نیز اهمیت بیشتری دارند.

برای خانه هایی که از اتاق نشیمن به دلیل کوچک بودن به عنوان فضای نشیمن استفاده می کنند، می توان یک سری مبلمان راحت در قسمت کوچکی از آن چید تا نیازی به استراحت اهالی خانه یا تماشای تلویزیون و خانواده نباشد. گردهمایی ها از فولاد ضد زنگ برای مهمانان استفاده کنید.

این کار نه تنها دکوراسیون بهتری در خانه ایجاد می کند، بلکه عمر مفید مبل های استیل یا چوبی را نیز افزایش می دهد. از آنجایی که این مبل ها برای استراحت و آرامش طراحی نشده اند، بهتر است از آن ها فقط برای مهمانی ها استفاده کنید.

ویژگی های مبلمان استیل در مقاله جداگانه دیگری مورد بررسی قرار گرفته است، اگر می خواهید در مورد این مبل بیشتر بدانید، مقاله را مطالعه کنید.

مبل پایه استیل بهتر است یا چوبی؟
وقتی صحبت از طراحی مبلمان منزل و انتخاب بین مبل راحتی و استیل می شود، یکی از سوالاتی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که مبل پایه استیل بهتر است یا چوبی؟ نمی توان به طور قطع گفت که مبل های استیل گزینه مناسب تری هستند یا پایه های چوبی، زیرا هر دو مبل کلاف داخلی یکسانی دارند و هر کدام جذابیت و کارایی خاص خود را دارند. بنابراین باید ویژگی ها و مزایای آنها بررسی شود.

مزایای مبل پایه استیل
مبل های پایه استیل بسیار خاص هستند و می توان از آنها برای ایجاد طرح های مختلف در منزل استفاده کرد. متریال به کار رفته در ساخت پایه های این مبل ها آن را از سایر مبل ها متمایز کرده است.

مزایای مبل پایه چوبی
مبل های مستطیلی معمولا از پایه های چوبی مستطیلی استفاده می کنند و باعث می شوند افراد در هنگام استفاده از مبل احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند. با این حال پایه های چوبی همچنان زیبایی خاصی دارند که می توانند به زیبایی دیگر دکوراسیون داخلی منزل بیفزایند.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده نمی توان گفت کدام مبل بهتر است و تنها می توان به این نکته اشاره کرد که مبل های استیل با پایه های زیبا و براق بسیار جدیدتر و به روزتر هستند. اما به طور کلی انتخاب نوع مبل تنها به سلیقه افراد بستگی دارد. بازدید از انواع مبل های ویترای توصیه می شود.



نویسنده :
بازدید : 754
سه شنبه 10 اسفند 1400 - 19:3
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: